Sunday, 29 May 2016

DAPAT GAJI, ASINGKAN 10% BELI EMAS FIZIKAL (1GRAM/IKUT KEMAMPUAN)

                                        MINGGU INI MINGGU GAJI.

Orang kaya menyimpan dahulu, lebih baru belanja.


Orang miskin belanja dahulu, lebih baru simpan.

Biasanya bila belanja dahulu, 
tidak akan ada yang boleh disimpan. 

Itu pengalaman dan tabiat kebanyakan orang termasuk saya.

Apa yang saya buat ialah;

1. Asingkan sekurang-kurangnya 10% dari gaji untuk disimpan.


2. Simpanan itu pula dalam bentuk emas supaya dia tidak habis. Simpanan dalam bentuk tunai sangat berisiko habis dikikis tanpa sedar.

3. Selesai tukar duit jadi emas, saya akan anggap ia sebagai simpanan yang mesti dilupakan. Jika tidak, ia akan mengganggu emosi saya.


Kata orang cerdik pandai, untuk menghasilkan sesuatu yang berlainan, kita mesti lakukan sesuatu yang tidak pernah kita buat.

Jika simpan duit tidak pernah menjadikan kita lebih kaya, saya syorkan kita ubah cara simpan dari simpan tunai kepada simpan emas.

InsyaAllah akan ada hasil yang berlainan. Cubalah!


WHATSAPP & TELEGRAM 013 6693185

BRUNEI, SINGAPORE, THAILAND, INDONESIA +60 136693185

CHANEL TELEGRAM @LIZAKEDAIEMASONLINE

INSTAGRAM @NORLIZAGOLDRICH

STOKIS POWERGOLD MALAYSIA
LIZAKEDAIEMASONLINE
NORLIZA AZIS

NAK DAPATKAN EMAS FIZIKAL DAN BARANG KEMAS PD HARGA AHLI????


BERMINAT JADI AHLI POWERGOLD?
BERMINAT JADI STOKIS SEPERTI SY?
BERMINAT SEBAGAI USAHAWAN EMAS?


WHATSAPP & TELEGRAM 013 6693185

BRUNEI, SINGAPORE, THAILAND, INDONESIA 
+60 136693185


 

No comments:

Post a Comment